Меню
Профіль
Мова

Повернення та обмін

Підприємство здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».

Умови повернення та обміну

Повернення та обмін товару можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товару здійснюється за домовленістю.

Умови повернення товару належної якості
Товар можна повернути в хорошому стані, якщо він:
• не використовувався;
• без механічних пошкоджень, товар і упаковка зберегли товарний вигляд;
• повністю обладнаний;
• з усіма збереженими етикетками та заводським маркуванням;
• не відноситься до товарів, що не підлягають поверненню та обміну згідно з переліком, затвердженим КМУ.

1. Упакувати товар
Покладіть новий товар без слідів використання в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повертається весь комплект. Переконайтеся, що нічого не втрачено, і що ви повертаєте продукт в упаковці, в якій ви його отримали.
Надсилати чек не обов'язково.

2. Як відправити товар кур'єрською службою
• Надішліть нам товар "Новою поштою"
• При поверненні товару кур'єрською службою оформляйте відправлення за реквізитами: через відділення "Нова Пошта", необхідно вказати номер телефону одержувача: +380631385254 Відділення "Нова Пошта" №352 (до 30 кг. ): вул. Здолбунівська, 7г (маг. "NOVUS")
Послуги «Зворотна доставка» та «Оплата податку» необхідно скасувати.

3. Як я можу отримати відшкодування за продукт?
• На картку (номер картки та ім'я власника банківської картки).
• Готівкою – при оплаті товару готівкою, якщо повернення здійснюється в пункті прийому повернення в пункті видачі Нової Пошти.

Зазвичай гроші повертаються протягом 2-7 днів

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», підприємство може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.